17 Ağustos 2016 Çarşamba

Fransa Gezisi

   1858 yılı civarında Fransa'da oturan arkadaşımı ziyarete gitmiştim.Adı John'du ve evliydi. Karısı da çok genç ve güzeldi nazik biriydi. Oraya gittiğimden üç gün sonra bütün şehri gezmiştim. Harabeleri yıkık dökük yerleri vs.. gitmediğimiz bir tek yer kalmıştı. Oradaki son günümdü fakat biraz uzak bir yerdeydi. Öğlende yola çıktık güneş batarken oradaydık hava serindi. Hava kararmaya başladı. Yolu yarılamışken bir anda arkamda garip bir şeyler hissettim. John'un eşinin hemen arkasında gözleri oyuk yaşlı bir kadın gördüm ve çığlık atmamak için kendimi sıktım. Yaşlı kadın John'un eşinin alnına doğru giderek onu öper gidi yaptı sonra bana dönerek boynumu sıkmaya başladı. John'u heyecanlandırmamak için sesimi çıkarmadım. Zaten bana inanmazlardı. Bu sırada kadın kayboldu ve John'un eşini yanına geldim." Eşarbım yırtıldı diye" bağırıyordu. Eve döndüğümüzde benimde boynumdaki atkının üzerinde beş tane delik olduğunu gördüm. Sonra kadının boğazımı sıktığı aklıma geldi ve ürperdim. Aynı kadın John'un eşinin eşarbını da yırtmıştı. Fakat onların kadından haberi yoktu. Paris'e ulaşınca John'dan bir siyah mühürlü mektup aldım. Mektupta eşinin oradan ayrıldığım gün öldüğü yazıyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder