21 Ağustos 2016 Pazar

Mezarlıktaki Yangın

   O yaz en büyük zevkimiz arkadaşlarla birbirimize korku hikayeleri anlatmaktı. Anlattığımız hikayeler hayal ürünüydü fakat yaşanmış gibi anlatırdık. Kendi uydurduğumuz hikayeye o ortamın verdiği gerilimle kendimiz de inanır ve korkardık. Aramızda en çok hikaye anlatan arkadaş Nedim'di. Nedim bizden büyüktü ve bizi korkutmaya iyi başarıyordu. Yine böyle bir gece Nedim bize ilginç bir hikaye anlattı. Hikayeye göre bazı insanlar sebepsiz yere içlerinden gelen bir ateşle küle dönüşecek kadar yanıyormuş. Bu yanma o kadar çabuk gerçekleşiyormuş ki, kendisini kurtarmaya zamanı bile olmuyormuş. Ayrıca bu olay kurban yalnızken gerçekleşiyormuş, yani kimse görmüyormuş neler yaşandığını. Bu anlattığı hikaye ilginç olduğu kadar inandırıcı gelmemişti bize. Fakat Nedim evinden getirdiği ansiklopedi de yazılanları bize gösterince tüylerimiz diken diken olmuştu hepimizin. Bu olaylar gerçek yaşanmış olarak anlatılıyordu ansiklopedide kanıtları ile. O gece eve koşar adımlarla çıktım ve bütün gece uyuyamadım. Ertesi gün ise belki hepimiz için hayatımızın en korkunç günü olmuştu. Gelen habere göre Nedim bir sokak arasında ölü bulunmuştu ve işin ilginç yanı Nedim'in gömüldüğü mezarlıkta 1 hafta sonra yangın çıkmıştı ve bütün mezarlar yanmıştı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder